Bima The pRoses

26 October 2012

Menantang Matahari

Filed under: Motivasi — @bima_kurniawan @ 6:27 pm
Tags: , , ,

Panas memang Terik Memang
Lalu kau kira aku tak berani
kau kira aku akan lari, aku bersembunyi
sepertinya kau keliru wahai raja

kecil memang bagimu
bahkan mungkin tak terlihat olehmu
tapi nampak jelas untukku
tentunya besar untukku

berapa lama kau bertahan dengan hangatmu
beruntungnya aku lebih memilih terbakar bebas hangatmu itu
menikmati terik yang kau sombongkan itu
daripada terkurung diam dalam kotak pendingin

iya ini aku
yang kau kira kecil
suatu hari akan melewatimu
menembus yang tak kau kira

“(prosesbima)”

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

